Biķerniekos pabeigta īpašā seguma rallijkrosa trases būvniecība
04.07.2016

Trases garums kopā sasniegs oficiāli noteiktos 1294 metrus, no kuriem vairāk nekā 500 m ir "netīrā seguma"jposms. Šai trases daļai jābūt abrazīvai, lai mazinātu riepu saķeri ar segumu. Atbilstoši Starptautiskās Automobiļu federācijas ( FIA) prasībām jaunā rallijkrosa trase būs pagaidām vienīgā Latvijā, kuras sporta veidam raksturīgā "netīrā seguma" posms tiek ieklāts līdzīgi kā asfalts - ar ieklājēju.

 

Rallijkrosa trases segums  ieklāts ar asfaltbetona ieklājējiem, lai panāktu pēc iespējas lielāku līdzenumu. Rallijkrosa trases grants segumam jābūt maksimāli kvalitatīvam, viendabīgam, ar slodžu noturību un ilgmūžību. 

Biķernieku rallijkrosa trases kopējais būvniecības projekts paredz izbūvēt sacensību trasi ar kopējo garumu 1300 metri, no tiem 700 metri ir esošās trases seguma rekonstrukcija, bet 500 metri - jaunā posma izbūve.

 

Rallijkrosa trasē tiks uzstādītas FIA prasībām atbilstošas betona aizsargbarjeras un skatītāju aizsargžogs, kā arī uzstādītas speciāli sacīkšu trasēm  pielietojamas metāla drošības barjeras un betona apmales.

Vairāk foto ŠEIT                                                           Speciālā seguma ieklāšanas AEROVIDEO ŠEIT