Logotipa attīstība

 

Uzņēmuma pirmais logo, ar ko binderieši sevi pieteica un nostrādāja 20 gadus. Ar šo zīmi uzņēmums krāja zināšanas, pieredzi, attīstījās un kļuva pazīstams.

 

2013. gada ceļu būves sezonu "Binders" aizvadīja 20 gadu jubilejas zīmē. Lai jubilejas sezonas garumā akcentētu šo kompānijai nozīmīgo faktu, strādājām ar īpaši radītu jubilejas  logotipu kopā ar saukli.  Tas izteica uzņēmumam "Binders" būtiskas lietas:

• mums  apritējis jau 20 gadu;

• mēs lepojamies, ka esam nacionāla kapitāla būvuzņēmums, tāpēc logotipā ietvertais stilizētais ceļš karoga krāsās simbolizēja arī piederību Latvijai;

• pieļāvām, ka sauklim "ceļos nelokāmi" iespējami dažādi interpretējumi, taču ar to akcentējām šādas galvenās domas: esam uzņēmums ar pašcieņu, ko ceļos nenoliekt, mēs nelokāmi atbalstām un vēlamies piedalīties nākotnes vīzijas īstenošanā - Latvija ar teicamiem autoceļiem, - esam nelokāmi, nepiekāpīgi un neielaižamies kompromisos par ceļu izbūves kvalitāti. Ja kāds sauklī vispirms "nolasīja" vēstījumu, ka uzņēmums turpmāk daudz ceļos, arī nebija maldīšanās, jo nākotnē ir pieļaujama uzņēmuma virzība un attīstība arī ārpus Latvijas.

 

Pēc 2013.gada simboliski esam pavilkuši svītru apakšā uzņēmuma pirmajam attīstības posmam un  nākamo darba sezonu sākām  ar jauniem attīstības izaicinājumiem. Mēs esam auguši, mainījušies, uzbūvējuši un nostiprinājuši  pirmo fundamentu tālākajai izaugsmei un turpinām strādāt.

Viens uzņēmuma periods noslēdzies, lai sāktos cits - ar mūsdienīgāku skatu uz nākotni, jauniem mērķiem un attīstības turpinājumu.

Lai iezīmētu pāreju no pagājušā uz jauno, uzņēmums 2014.gadā būvdarbu sezonu sāka ar mūsdienīgu, dinamisku vizuālo identitāti.

"Binders" logotipa simbolu jeb zīmi veido stilizēts B burts, ietverts karmīnsarkanā aplī. Zīme ir dinamiska, tā rada asociācijas ar aktīvu satiksmi. Tajā var saskatīt arī asociācijas ar vairāku līmeņu ceļu estakādēm. Zīme, līdzīgi labi būvētam ceļam, ietver divus gludus, simetriski atkārtotus un precīzus liekumus, kas ceļu būvē rada asociācijas ar kvalitāti.

Logotips ir tehniski precīzs, lai perfekti atbilstu vērtībām, kādas sagaida no profesionāla, punktuāla ceļu būves uzņēmuma. 15 grādu slīpums B burtā simbolizē dinamiskumu un tiekšanos uz priekšu, uz attīstību.