04.09.2020

Būvdarbi tika sākti 2019. gada jūnijā, un tos veica piegādātāju apvienība “A.C.B. un Binders”. Segas pārbūvi projektēja AS “Ceļuprojekts”. Projekta pasūtītājs: VAS “Latvijuas Valsts ceļi”.

Atbilstoši projektam ceļa brauktuves sega pārbūvēta, izmantojot reciklēšanas tehnoloģiju – vecais asfalta segums safrēzēts, segas stiprināšanai samaisīts ar cementu, izlīdzināts, un tam pa virsu trijās kārtās ieklāts jauns asfalta segums. Atjaunotas arī nobrauktuves divlīmeņu satiksmes mezglā ar Rīgas apvedceļu A5 (Salaspils–Babīte).

Veicot būvdarbus no 2019.gada līdz septembra sākumam, Jūrmalas šosejas posmā ieklāti 195 000 m² asfaltbetona trīs kārtās, veikti grunts darbi 150 000 m³ apjomā, pamatos iestrādāts cements 8 600 tonnu apjomā, izbūvēta drenāža 4 100 metru garumā un caurtekas 410 metru garumā. Uzstādīti 200 apgaismes balsti un 350 spuldzes, 23 300 m drošības barjeru un divi kilometri drāšu žoga, 925 signālstabiņi, 144 ceļazīmes un 51 virziena rādītājs un informācijas zīmes. Veikta apzaļumošana ar augu zemi 15 cm biezumā 150 000 m² platībā, nozāģēti un izlauzti 316 koki un celmi.

Iepriekšējos remontdarbus Jūrmalas šoseja (A10) piedzīvoja gadsimtu mijā, pirms vairāk nekā 20 gadiem.