12.08.2015

Atbilstoši projektam dažādi atjaunošanas darbu veidi un apjomi veikti atsevišķos trases posmos, bet lielākais darbu apjoms izdarīts 734 m garā posmā no starta pozīcijas līdz vietai trasē, kur beidzas „Elkoņa” līkums.

Šeit, neskarot trases apakšējās konstrukcijas, vidēji 5 cm biezumā nofrēzēts vecais asfaltbetona segums, ieklāta izlīdzinošā asfaltbetona kārta 2 – 3 cm, uz kuras bez garenšuvēm ieklāta 5 cm bieza asfalta virskārta ar polimērmodificēto bitumenu.

Piecos trases posmos uzstādītas jaunas betona aizsargbarjeras un aizsargžogi, kā arī  apmales trases līkumos un virāžās. Atsevišķās trases vietās paplašinātas ar oļiem noklātās automašīnu izskreju zonas un atjaunoti riepu krāvumi drošībai.

Pilna trases rekonstrukcija arī seguma apakškārtām veikta posmā virs gājēju tuneļa, ieskaitot sūkņu stacijas, jaunas drenāžas sistēmas un kolektora izbūvi. Atbilstoši projektam, rekonstruēts arī pats gājēju tunelis.

Jaunās betona barjeras un aizsargžogi atbilst Starptautiskās Automobiļu federācijas ( FIA) triecienizturības un citām drošības prasībām. Drošības konstrukcijas izgatavoja un piegādāja Šveices kompānija „Geobrugg”, kuras ražotās aizsargsienas uzstādītas vairākās F1 trasēs. Kompānijas produkcija izturējusi visus FIA testus un ir atbilstoši sertificēta.

Lai konsultētu barjeru un žogu uzstādīšanā, šo darbu sākumposmā Biķernieku trasē strādāja arī Šveices kompānijas speciālisti.

Rekonstrukcijas pasūtītājs – VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija”, projekta izstrādātājs – a/s „Ceļu projekts”. Līguma summa – 1 219 785,74 EUR ( bez PVN).

Vairāk foto ŠEIT