Logo hamburger
Par mumsarrow
Darbības jomasarrow
Aktualitātes
Projekti
Galerijas
Kontakti
icon
En Lv
img

Pabeigta Augusta Deglava ielas posma un rotācijas apļa izbūve Rīgā

16.06.2008

Ceļu būves firma SIA “Binders” pabeigusi visus galvenos darbus Augusta Deglava ielas posma un rotācijas apļa izbūvē, kā arī Lubānas ielas posma rekonstrukcijā. Līdz ar to galvaspilsētā pabeigta būtiska satiksmes mezgla izbūve, kas ir ļoti nozīmīgs priekšnoteikums Dreiliņu mikrorajona attīstībai.

Izbūvētais rotācijas aplis ar pieslēgumu Augusta Deglava ielai, Lubānas ielai, Kaivas ielai un valsts autoceļam P4 atrisinās problēmu, kuras dēļ autovadītājiem bija sarežģīti iekļauties satiksmes plūsmā Lubānas ielā, tāpēc šeit bieži notika avārijas. A.Deglava  un Lubānas ielas krustojums bija atzīts par “melno punktu” galvaspilsētas satiksmes drošības kartē.

Līdztekus ielu posmu rekonstrukcijai un rotācijas apļa izveidei, šajā vietā izbūvēta arī jauna apgaismojuma sistēma, lietus ūdens kanalizācija, pārbūvēti elektrotīkli un sakaru tīkli, ierīkoti gājēju celiņi un veloceliņš.

Būvniecības un rekonstrukcijas ilgums – 1 gads. Izmaksas – 4,4 miljoni LVL, no kā 75 % sedza Eiropas reģionālās atīstības fonds.

7. maijā objekta gatavību ieradās raudzīt Rīgas domes amatpersonas, kuras interesējās par darbu apjomu un gaitu, ieklātā asfaltbetona kvalitāti un būvniecības darbu garantijām.

Šeit ieklātais asfalts saražots pērn modernizētajā SIA ‘Binders” asfaltbetona ražotnē Vangažos. Pēc ekspertu atzinuma, tā šobrīd ir modernākā asfalta ražotne Baltijā. Asfalts izstrādāts un saražots, ņemot vērā vairākus šā objekta turpmākās izmantošanas parametrus – automašīnu plūsmas intensitāti, asfalta virskārtai paredzēto slodzi, augsnes īpašības u.c. faktorus. Tieši šāds asfalts ieklāts arī Saulkrastu apvedceļa posmos.

Uzņēmuma “Binders” projektu vadītājs Andrejs Linde ( no labās) un rīkotājdirektors Aigars Sēja  domes amatpersonām demonstrēja asfalta šķērsgriezuma urbumu. Šādus ieklātā asfalta paraugus pārbauda kompānijas ceļu būvmateriālu testēšanas laboratorijas speciālisti.

Pamatnes virskārta ir šķembu mastikas asfalts, tā sastāvā 70% ir granīta šķembu, kas asfaltu padara īpaši izturīgu un deformācijai nepakļāvīgu.

Ieklātā asfalta kvalitātei būvnieki dod trīs gadu garantiju.